۱۰۹,۰۰۰۲۱۴,۵۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

قرص مولتی ویتامین اکتی آیرون | Acti Iron Multivitamin| 30 tablet

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی قرص مولتی ویتامین اکتی آیرون | Acti Iron Multivitamin| 30 tablet
مشخصات
تحت لیسانس سوئیس
تداخل دارویی چنانچه از آنتی بیوتیک‌ها، بیسفوسفانات‌ها، املاح کلسیم، داروهای دوپامینرژیک، مایکوفنولات، پنی سیلامین، لووتیروکسین و وارفارین استفاده می‌نمایید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.
روش مصرف روزانه یک عدد قرص قرص اکتی آیرون ابیان دارو مصرف شود. ترجیحا همراه با وعده‌های غذایی و یک لیوان آب یا نوشیدنی خنک میل شود. از جویدن قرص یا مصرف بیش از مقدار توصیه شده، پرهیز شود.
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود.
شرکت سازنده ابیان دارو
عوارض جانبی همانند تمام مکمل‌های آهن، مصرف این مکمل نیز می‌تواند در بعضی افراد سبب مشکلات گوارشی از جمله اسهال یا یبوست، تهوع و درد معده شود. در صورت مشاهده هر گونه عارضه جانبی، مصرف دارو را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.
ویژگی ها افزایش چربی سوزی و حفظ تناسب اندام کمک به پیشگیری و درمان کم خونی تقویت توان فیزیکی و رفع خستگی سلامت پوست، مو و ناخن
هشدار مصرف موارد منع مصرف: افراد دچار به ناراحتی کلیوی، حساسیت غذایی و یا حساسیت به هر یک از مواد اولیه از مصرف قرص اکتی ایرون اجتناب ورزند. همچنین مصرف این محصول در افراد دچار مشکلات روده ای باید با احتیاط صورت گیرد. اگر در دوران بارداری یا شیردهی جهت مصرف این مکمل با پزشک مشورت نمایید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه